Dažniausiai Užduodami Klausimai

Tikiuosi, kad rasite atsakymus į Jums rūpimus klausimus. Jei ne, susisiekite Jums patogiu būdu:
Mūsų kontaktai

Kur kreiptis turint klausimų?

Jei turite klausimų, rašykite elektroniniu paštu info@ofisera.lt arba skambinkite telefonu +37062327041
(I-V 8:00 – 17:00).

Kaip galiu apmokėti užsakymą?

Užsakymus galima apmokėti naudojantis Paysera.lt mokėjimų sistema. Pirkėjui, patvirtinusiam užsakymą, leidžiama pasirinkti vieną iš internetinių bankų, prie kurio prisijungus, atsižvelgiant į patvirtintą užsakymą, Pirkėjui sugeneruojamas mokėjimas. Pirkėjas pinigus į Pardavėjo atsiskaitomąją sąskaita perveda pagal pasirinktojo banko taikomus įkainius ir taisykles.

Ar gaučiau papildomų nuolaidų pirkdamas didesnį prekių kiekį?

Dėl išskirtinių pirkimo sąlygų perkant didesnį prekių kiekį parašykite info@ofisera.lt

Ar dirbate/pristatote prekes ir savaitgaliais?

Savaitgaliais nedirbame, prekės pristatomos tik darbo dienomis.

Ar galiu anuliuoti užsakymą?

Taip, bet kadangi prekės paprastai pristatomos per 1- 3dienas, užsakymą reikėtų anuliuoti per 1- 3 valandas nuo jo suformavimo. Dėl anuliavimo galite kreiptis el.paštu info@ofisera.lt arba telefonu +37062327041.

Kaip sužinoti ar užsakymas priimtas?

Po užsakymo gavimo, Jums nurodytu el. paštu/telefono numeriu yra išsiunčiamas el. laiškas/sms žinutė, su patvirtinimu apie priimtą užsakymą ir numatomą jūsų prekių gavimo laiką.

Ar galima užsisakyti prekę telefonu?

El. parduotuvėje prekes galima užsisakyti tik internetu.

Kur pristatomos prekės?

Prekės pristatomos adresu, nurodytu užsakyme. Pristatymo adresus galima keisti kiekvienam užsakymui.

Kokios prekių pristatymo kainos?

Prekių pristatymo kainos priklauso nuo galutinio krepšelio sumos. Išsamiau apie tai skaitykite skiltyje Pristatymas.

Kaip elgtis, jei pristatyta siunta yra pažeista?

Pristatytos siuntos kokybę tikrinkite dalyvaujant kurjeriui. Jei pastebėjote, kad pakuotė turi pažeidimų:
• apie tai pasakykite prekes atvežusiam kurjeriui;
• siuntos pristatymo dokumente pažymėkite, kad pakuotė turi pažeidimų, ir kartu su kurjeriu užpildykite Pakuotės pažeidimų (patikrinimo) aktą;
• patikrinkite pakuočių viduje esančias prekes ir, jei jos pažeistos, pažeidimus užfiksuokite nuotraukose.

Nuotraukos bus reikalingos prekių grąžinimo procedūrai. Jei pakuotė nepažeista, dalyvaujant kurjeriui prekių tikrinti nereikia.

Jei priimate siuntą ir pasirašote dokumentus, laikoma, kad siunta pristatyta tvarkingai.